Grupy CC i BB
-
C/CC - rekreacyjny, znający podstawy gry i chcący nauczyć się więcej
-
B/BB - zaawansowany początkujący, średnio zaawansowany
Dla ułatwienia, grupa Siatkówka-Kraków przygotowała swego czasu szersze opisy poziomów - od B w górę:
-
B - To nie poziom dla początkujących. Poziom dla graczy którzy prezentują przyzwoitą kontrolę nad piłką i całkiem dobry atak. Błędy mogą być popełniane jednak nie tak często jak na poziomie D do CC. Większość graczy to sportowcy rozwijający swoje umiejętności lub starsi gracze. Przypadkowe odbicia nie powinny mieć miejsca ale nie jest to poziom dla graczy którzy atakują wszystko w boisko zza linii 3 metra.
-
BB - przeważnie zawodnicy którzy mają doświadczenie w jakiejś drużynie. Większość graczy ze wzrostem w okolicy 180 cm prezentujących dobrą moc i szybkość ataku, ale nie koniecznie pełną wiedzę na temat technik gry. Znajomość poruszania się po boisku w czasie obrony i wyprowadzania ataku na tym poziomie powinny być znacznie wyższe niż poziom początkujący.
Zasady szczególne
Konieczne jest zastosowanie transparentnych zasad, którymi kierujemy się dokonując korekty zgłoszeń z formularza. W przypadku, gdy ilość osób zapisanych na poziom #BB jest większa niż 14 osób stosujemy poniższe zasady relokacji graczy:
1. Gracz biorący pierwszy raz udział w treningu Dragon Balls Kraków, jeśli wybrał poziom #BB, to w przypadku nadwyżki osób w tej grupie zostanie relokowany do grupy #CC. Kolejny trening gracz może odbyć w grupie #BB, wówczas pozostali gracze mogą dokonać faktycznej oceny umiejętności.
2. Jeśli gracz uczęszcza na treningi Dragon Balls Kraków nieregularnie (zgodnie ze swoimi możliwościami czasowymi), a liczba graczy, uczęszczających regularnie lub z większą częstotliwością, w grupie #BB osiągnęła limit 14 osób, wówczas taki gracz zostanie relokowany do grupy #CC.
3. Jeśli gracz grał dotychczas w grupie #CC i chce spróbować swoich możliwości w grupie #BB, to będzie to możliwe, ale wymaga ustalenia z administratorem prowadzącym listę na dany tydzień. W przypadku braku takiej informacji, dany gracz przyporządkowany zostanie do grupy #CC automatycznie. Prośba gracza może nie zostać uwzględniona w danym tygodniu -zależne jest to od liczby zapisanych graczy i możliwości relokacyjnych.
4. Jeśli nie będzie możliwa relokacja graczy według powyższych zasad, to wówczas decydować będzie kolejność zgłoszeń nadesłanych przez formularz, a w przypadkach szczególnych relokacja odbędzie się na podstawie oceny umiejętności gracza dokonanej przez administratorów grupy i po bezpośrednich konsultacjach z daną osobą.
5. Jeśli gracz zapisze się na trening i bez poinformowania administratora prowadzącego listę nie pojawi się na grze, wówczas przy kolejnej rejestracji automatycznie zostanie dodany do listy rezerwowej i otrzyma możliwość gry wówczas, gdy będzie wolne miejsce w danej grupie. Zasada stosowana jest względem gracza przez 3 kolejne treningi.
6. Graczowi, który zbyt często będzie odwoływał swoje zgłoszenie po dozwolonym terminie rezygnacji (tj. czwartku do godz. 10:00) lub w dniu treningu - przy kolejnej rejestracji automatycznie zostanie dodany do listy rezerwowej i otrzyma możliwość gry wówczas, gdy będzie wolne miejsce w danej grupie. Zasada stosowana jest względem gracza przez 3 kolejne treningi.
Powyższe zasady stosuje się także w sytuacji, gdy liczba graczy w w grupie #BB nie osiągnie 14 osób, ale wymaga tego sprawiedliwe dokonanie podziału na grupy.
Jeśli masz uwagi i zastrzeżenia do powyższych zasad możesz nam je zgłosić anonimowo.